Heeft u vragen of opmerkingen? Vul dan het onderstaande contactformulier in. Alle velden m.u.v. het telefoonnummer zijn verplicht in te vullen. Na ontvangst van uw bericht zullen wij z.s.m. contact met u opnemen.
Klantentevredenheid is waar we voor staan. Wij zijn pas tevreden wanneer u dat bent!
Mocht u, om wat voor reden dan ook, een klacht hebben raden we u aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken door het onderstaande contactformulier in te vullen of door te mailen naar service@apricia.nl. We zullen het nooit zover laten komen, maar leidt dit voor u niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.